Türkiye temsilciliğini Mazhar Zorlu Holding kuruluşlarından Ege Pam Tur‘un yaptığı Ellesse markasının 400‘ü aşkın üründen oluşan 2001 yaz koleksiyonu, 19 ayrı temadan oluşuyor. Marka, 20 - 40 yaş arası orta ve üst gelir düzeyine hitap ediyor.
Yeşil tonlar ağırlıktaErkeklerde 5 ayrı çizgiye sahip olan Ellesse koleksiyonu taş, petrol, soft yeşil ve nefti ağırlıklı olmak üzere doğal renklerden oluşuyor. Ellesse‘nin tenis ve marin grubu kıyafetlerinde ağırlıklı olarak kullanılan beyaz, lacivert ve sarı, siyah, kırmızı renkleri koleksiyondaki çeşitliliğin bir göstergesi.
Kadınlar için koleksiyonda rahatlık ve sadelik ön planda. Klasik renklerin dışında feminenlikten hoşlananlar için pembe, lila, kırmızı ve turuncu renklerinde pek çok kıyafet de bulunuyor.
Hem kadınlarda hem de erkeklerde giysiler ayakkabıdan kemere, şapkadan çoraba kadar yine koleksiyonla uyumlu aksesuvarlara sahip.
ELLESE’DEN FİYATLAR
Salinu tişört 8.200 milyon TL
Email çanta 36 milyon TL
Bamet bermuda 21 milyon TL
Dat Sort mayo 21 milyon TL
Raveli pantolon 30 milyon TL
Vadik triko 36 milyon TL
Dolce mayo 20 milyon TL
Foglia bikini 45.5 milyon TL
Fiesola pareo 25 milyon TL