Yaşam Domino’s Pizza 300. şubesini açtı!

Domino’s Pizza 300. şubesini açtı!

22.05.2013 - 14:22 | Son Güncellenme:

Domino’s Pizza Türkiye; Rusya’dan sonra Azerbaycan ve Gürcistan’ın da yönetimini aldı!

Domino’s Pizza 300. şubesini açtı

Türkiye’ye evlere servis anlayışını getirerek sektörün öncülüğünü yapan Domino’s Pizza; yükselişini yeni stratejileriyle sürdürüyor. 2013 yılı stratejileri doğrultusunda AVM’lere girecek olan Domino’s, Rusya’dan sonra Gürcistan ve Azerbaycan operasyonunu da alarak bölge yönetimine hâkim oldu.

1996 yılından itibaren 86 milyon pizza satışı gerçekleştiren ve 660 milyon TL’lik iş hacmi yaratan Domino’s Pizza, yeni stratejisi doğrultusunda Avrupa’nın ve Rusya’nın ilk AVM şubesini MetroCity’de açıyor.

Geliştirdiği fikirler ve gerçekleştirdiği projeler ile 16 yıldır sektörde yol gösterici rol üstlenen Domino’s Pizza; MetroCity şubesini yeni konsepti ve farklı teknolojik özellikleri ile pizza severlerin hizmetine sundu. İlk defa bir şubesine elektronik sipariş bankosunu uygulayan Domino’s Pizza, menüsünü de yine ilk defa MetroCity şubesinde tüketicileri ile buluşturacağı lezzetler ile çeşitlendirdi. Bu yenilikleri yıl içerisinde de tüm şubelerine uygulayacak.

Teknolojik gelişmeleri yakından takip eden vizyonu ile Domino’s Pizza; 2013 yılı boyunca 85 yeni şube açarak, 2013 yılının sonuna kadar toplam 375 şube ile 6 bin çalışan sayısına ulaşmayı hedefliyor. Domino’s Pizza; bu doğrultuda 2013 yılının sonunda %50 büyüme ile 420 milyon TL ciro elde etmeyi planlıyor.

Türkiye’deki başarılı operasyon ve yönetimi sayesinde tüm dünyada dikkatleri üzerine çeken Domino’s Pizza; yurt dışındaki atılımlarına da devam ediyor. Geçtiğimiz yıl Rusya’nın yönetimini üstelenen Domino’s Pizza Türkiye; 2013 yılında Gürcistan ve Azerbaycan’ın da sorumluluğunu alıyor. Gürcistan ve Azerbaycan pazarını genişletmeyi amaçlayan Domino’s Pizza’nın hedefi; bu bölgelerde 3 yıl içinde 50 şubeye ulaşmak.

Domino’s Pizza’nın yenilenen stratejileri ve hedefleri ile ilgili bilgi veren Domino’s Pizza Genel Müdürü Aslan Saranga yaptığı konuşmada: “Dünya’nın en değerli markaları arasında yer alan Domino’s Pizza olarak yaptığımız kapsamlı araştırmalar sayesinde Türk halkının beğenilerini 52 yıllık tecrübemiz ile birleştirdik. Türk tüketicisini 16 yıl önce evlere servis anlayışı ile buluşturan Domino’s Pizza olarak her zaman daha kaliteli ve iyi hizmet sunabilmek ve daha lezzetli pizzalar ile tüketicilerimizin kalbini fethedebilmek için çalışmalarımız sürdürdük. Akla ilk gelen ulaşılabilir yiyecek marka sıralamasında son 2 çeyrektir açık ara birinciyiz. Yeni açılan şubelerimizle birlikte yüzde 35 büyüme gerçekleştirdiğimiz 2013 yılının ilk altı ayında; %100 yerli ürün kullanımımız ile 4323 ton taze üretilmiş özel Domino’s hamuru ve 1383 ton mozarella, 724 ton pizza sosu ve 768 ton et tüketimi gerçekleştirdik. 2013 yılının ilk 4 ayında 8,5 milyon pizza satışı ile 120 milyon TL’lik ciro elde ettik” dedi.

Bugün ise Domino’s Pizza Türkiye olarak Avrupa’da ve Rusya’da bir ilki gerçekleştirerek ilk AVM şubesini açtıklarını söyleyen Saranga, böylece evlere servisteki liderliklerini sürdürürken aynı zamanda da AVM içerisindeki restoranlarla tüketicilerini Domino’s Pizza ile buluşturacaklarına değindi. “Yeni konseptimiz içerisinde pizzalarımız ile birlikte wrapler’imizi, salatalarımızı, cookie’lerimizi ve dondurmalarımızı da tüketicilerimizin beğenisine sunacağız. Teknolojiye önem veren Domino’s Pizza olarak Metrocity şubemizde elektronik banko ile sipariş verme olanağı sunacağız. Yalnızca pizzada yeni lezzetler keşfetmek ile kalmıyoruz, tüketicilerimize sipariş kolaylığı için de güçlü teknolojik alt yapı ile yenilikler sunuyoruz. Yeni açılacak veya yenilenecek şubelerimizde uygulayacağımız elektronik banko sistemi ile 2,5 milyon TL’lik yatırım gerçekleştireceğiz. 2,5 milyon TL’lik bu yatırımımızın yanı sıra tüm IT alt yapımız, yeni ürün, AR-GE çalışmalarımız, call center ile web hizmetlerimiz için gerçekleştireceğimiz yatırımlarımız 6,5 milyon TL’yi ve toplam yatırımız da 9 milyon TL’yi bulacak. www.dominos.com.tr üzerinden 2013 yılının ilk dört ayında 500 bin sipariş aldık. Bu yıl içerisinde web sitemize ve sosyal medyaya yapacağımız yatırımlarımız ile satışlarımızın %50’sinin bu kanallar üzerinden gelmesini bekliyoruz. Hedeflerimiz doğrultusunda 15 yeni ilde açacağımız şubelerimiz ile 2013 yılsonuna kadar 60 ilde faaliyet göstermeyi planlıyoruz.”

2017 yılına kadar 600’ü aşkın şube ve 1 milyar TL ciro ile hem Avrupa’nın hem de Ortadoğu’nun en büyük evlere servis zinciri olmak istediklerini belirten Domino’s Pizza Genel Müdürü Aslan Saranga: “Yeni lezzetimiz ve teknolojik alt yapımız ile 3 milyon kişiyi pizzalarımızla buluşturmayı hedefliyoruz. Ancak hedeflerimizi sadece Türkiye ile sınırlandırmıyoruz. Geçtiğimiz yıl Rusya’nın yönetimini üstlenmiştik. Rusya’da bugün 14 şube ile hizmet sunuyoruz. 2013 yılında Azerbaycan ve Gürcistan’ın da sorumluluklarını üstlenerek, yurt dışındaki pazarlarımızı da genişletmeyi hedefliyoruz” dedi.

Yazarlar