14.05.2012 - 00:00 | Son Güncellenme:
Geçtiğimiz haftayı bitirirken Nişantaşı Hardal’da GAP’in etkinliğine katılarak kendi tişörtlerimizi tasarladık. Eğlenceli ve oldukça renkli bir tasarım masasının kurulu olduğu Hardal’da keyifli bir kahvaltının ardından Gap’in yeni projesiyle alakalı da bir sürü detay öğrendik!.
Yaz denildiğinde aklımıza öncelikle tişörtlerden başka birşey gelmiyor. Renk renk t.şörtlerimizi etekler pantolonlarla kombinler yaparak kullandığımız yaz günlerini iple çekiyoruz, halen havaların kapalı olması elbette bize engel değil ama biraz yüzünü gösterse sokaklar çok daha renkleniyor ve enerjimiz daha da yerine geliyor. Hadi güneş göster artık yüzünü!:)
Gelelim Gap’in Be Bright kampanyasının detaylarına; yaz denince aklımıza düşen deniz, kum, güneş, parti temalarının yanında müzik, enerji, tatil, gece-gündüz eğlencesi temalarından yola çıkarak, yeni ve rengarenk bir yarışmaya dahil oluyoruz. Sen de aramıza katılmak ister misin? Cevabın “evet” oluyorsa detayları dikkatlice okumalısın..
Gap’in “Be” kampanyasından ilham alınan ve 7 hafta sosyal medya sürecek bir projeden bahsedeceğiz. Her hafta “Be-ism” sloganını ve yazın olmazsa olmazı tişörtlerimizi Gap’ten seçerek öne çıkarabileceğiniz bu süre boyunca, eğlenerek kendinizi ve stilinizi özgürce ifade edebilirsiniz. Bunun için yapmanız gerekenlerse oldukça basit; Gap’in facebook sayfasında yer alan yarışma koşulları okumak ve yönlendirmelerle yarışmaya katılmak.
7 hafta sürecek olan yarışma sonrasında, kendisini ifade etmek isteyen herkesin tasarladığı “Be Your Own T” tişörtlerinin arasından, Gap marka müdürü Gabriella Neumann, tasarımcı Zeynep Tosun ve editör Hafize Çeliktürk’ün seçtiği 3 tasarım, Gap tişörtlerinin üzerine basılacak ve AÇEV yararına satışa sunulacak. Hem yarışarak, hem de önemli bir sosyal sorumluluk projesine destek vermek için hep birlikte tasarım yapmaya!:)